Myanmar2018.reismee.nl

Terugblik

Vandaag de laatste volle dag in Myanmar. Morgen vertrekken we naar huis en zaterdagmorgen zijn we weer in Nederland.
Mochten jullie nog niet overtuigd zijn: we hebben een fantastische vakantie gehad in dit land met hele fijne mensen. Er wordt wel gezegd dat dit het land is met de vriendelijkste mensen ter wereld. Kunnen we niet onomstotelijk zo vaststellen, maar we zijn geneigd het te geloven.
We willen jullie bedanken voor de fijne reacties op deze weblog.

Marjon

Dank voor het delen van de mooie verhalen en foto's. Fijne terugreis...

Paul

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. En wat fijn dat we dankzij de boeiende verhalen en de prachtige foto's met jullie konden meegenieten. Goede terugreis!

Kees Smetsers

Het was super om met jullie mee te reizen.
Goede reis naar huis.

Michel

Lijkt mij inderdaad prachtig land met vriendelijke mensen. Jullie foto's zijn vaak van heel goede kwaliteit: je ziet o.a de echte Birmees in veel foto's. Goede reis terug !!

Tanja

Ik heb genoten van jullie verhalen en alle prachtige foto's. Goede reis terug xxx

Danny

Hoi Gerard en Ingrid,

Waren weer mooie foto's en verhalen, die een goede indruk gaven van jullie reis.
Nu nagenieten voor jullie!

Wilma en Danny

Peggy

Goede reis terug!! Ik heb het druk gehad om alles te lezen en jullie foto's te bekijken, maar dat ga ik alsnog doen!!

Liefs Peggy

Arikus en Hanny

Bedankt voor de prachtige verhalen en de mooie foto's. En wat gaat de tijd snel, nu alweer op weg naar huis. Maar wel met een dot mooie herinneringen. Goede reis en geniet nog lekker na!!!

Jan

Zo komt er alweer een einde aan een , te oordelen aan de verhalen en foto's , een prachtige reis !
Goede reis terug en tot ziens !

margot

lieve Gerard en Ingrid,
Ik weet zeker dat jullie een prachtige reis hebben gehad met mooie ervaringen en veel plezier en vooral een andere wereld hebben mee gemaakt.
Blijf het als een mooie herinnering koesteren.
Heel goede reis en een veilige thuiskomst!
Lieve groeten, Margot

Marijke

Ik heb niet alles gevolgd maar ik heb wel heel veel moois gezien. En mooie verslagen gelezen. Welkom thuis